Thursday, January 27, 2011

今日の化粧はこんな感じです//Just my makeup look for today!

Hey Gal'sPhotobucket. Just wanted to post about my looks for today. I never really used fake eyelashes for the bottom of my eyes, but I seen that Dolly love, Michi and other Gal's do thatPhotobucket. So I thought too myself, why not give it a try? Must say, I really love the look. My look reminds  me of the Hostess look, mixed with popteen look. I had a bless doing that makeup for today! My eyelashes are both the same! But next time,  I will use more eyeliner with that makeup lookPhotobucket!

こんにちわ!今日はつけまつげを目の下にもつけてみました。私の友達はよくこの化粧法をするので自分でもやってみました。やってみたらとても好きでした!なんかホステスとPopteenのメイクをたして2で割った感じになりましたxD つきはもっとアイライナーをいれてみたいと思います、


I really love my eyes and my contacts; can you even tell I use contactsPhotobucket? Sometimes the contacts look real, but only sometimes! Oh and by the way, I shaved my eyebrows. It's much easier  to work without your eyebrows! I hate my eyebrows they are to light anyway. Oh well, hihiPhotobucket.

今日はカラーコンタクトをいれてみました。みんなわかるかな?たまに自分でもカラーコンタクトを入れてるのか入れていないのかわからなくなる時がありますwあと、まゆげを全部そってしまいました。まゆげの化粧が簡単にできるからです。私のもともとのまゆげはとても薄いのであまり好きではありません

Photobucket


Photobucket
My makeup video, so you Gal's can see how it looks.
in real life! I hope you Gal's love it!

化粧のビデオです。

Photobucket
xoxo emimarie


5 comments:

  1. I like the top lashes : D The lower lashes (and how they're set) make u look a bit crazy tho, but overall it looks cute! : D

    ReplyDelete
  2. I love the way you make-up ^^

    Kisses <3

    ReplyDelete
  3. You are really pretty, I love your make up <3

    kiss kiss

    ReplyDelete